0

Σήμερα που γιορτάζουνε όλοι οι ερωτευμένοι
μία ψυχή που σ' αγαπά το ναι σου περιμένει

Τσ' αγάπης και του έρωτα η μέρα ξημερώνει
μα λείπεις και παρέα μου η μοναξιά κι οι πόνοι

Σήμερα δεκατέσσερεις του έρωτα τη μέρα
ορκίζομαι εις το Θεό να σου περάσω βέρα

Σήμερα που γιορτάζουνε όλοι οι ερωτευμένοι
γιορτάζει μέσα μου η καρδιά και να 'ρθεις περιμένει

Την ώρα που χαμογελάς μοιάζεις του άσπρου κρίνου,
τότε γιορτάζει ο έρωτας κι όχι του Βαλεντίνου

Τον έρωτά μου έκαμα λουλούδια και στα δίνω
σήμερα που γιορτάζουμε τον Άγιο Βαλεντίνο


Όλο το χρόνο σ' αγαπώ άσπρη μου περιστέρα
κι ασε τους άλλους ν' αγαπούν τον χρόνο μιαν ημέρα

Του Βαλεντίνου σήμερα κι απ' αγαπά χαρά ντου,
είναι γλυκό το βάσανο που κρύβει στην καρδιά του


Δεν ξέρω αν βρώ σε εκκλησά τον άγιο Βαλεντίνο
να πα' να κάμω λειτουργιά για σε λευκό μου κρίνο


Ήθελα να γινότανε για μια φορά το χρόνο
στ' Άι Βαλεντίνου τη γιορτή να 'μαι κοντά σου μόνο






http://crete.mmx.gr/

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top