0
 Την ανοδική στροφή στην αγορά του ξηρού φορτίου περιμένουν από το 2014 οι διεθνείς αναλυτές. Για τον λόγο αυτό όλοι τηρούν στάση αναμονής δεν πουλάνε ούτε αγοράζουν και η κίνηση στον τομέα αυτό είναι υποτονική.

 Ειδικότερα Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
- Στα Panamax, το ‘OCEAN LION’ 75.656 DWT (2005 – Sanoyas) πουλήθηκε σε Έλληνες στα 20
εκ.δολ., το ‘VOLUMNIA’ 76.015 DWT (2002 – Tsuneishi Zosen’ αγοράστηκε στα  15,5 εκ. και το ‘PRIDE OF INDORE’ 75.230 DWT (1996 – Fincantieri) πουλήθηκε σε Κινέζους στα  7,4 εκ.
Στα Ultramax, το ‘SUPRA CHALLENGER I’ 61.462 DWT (2013 – Iwagi Zosen) και το ‘SUPRA
CHALLENGER 2’ 61.455 DWT (2013 – Iwagi Zosen) πουλήθηκαν enbloc στα  60 εκ.
Στα Supramax, το ‘MEDI CHENNAI’ 55.862 DWT (2005 – Kawasaki) πουλήθηκε στην Pacific Basin στα  19 εκ.
Στα Handysize, το ‘BEACON SW’ 32.327 DWT (2007 – Kanda S.B) και το ‘PHAROS SW’ 32.312 DWT (2007 – Kanda S.B) πουλήθηκαν enbloc στα  37εκ., το ‘OLEG’ 27.900 DWT (1995 – Nakai S.B) με Dry Dock due αγοράστηκε στα  7,6 εκ. και το ‘GLOBAL CHALLENGER’ 25.012 DWT (1998 – Imabari) πουλήθηκε στα $ 6,3 εκ.
 Όσο αφορά στον τομέα των tankers έγιναν οι ακόλουθες  πράξεις: Στα Suezmax, το ‘TENERIFE SPIRIT’ 149.990 DWT (2000 – Daewoo) πουλήθηκε στην Eurotankers στα  16,3 εκ.
 Στα Chemicals, το ‘PETER SCHULTE’ 12.940 DWT (2006 – Sambo Tongyoung) και το ‘PAUL SCHULTE’ 12.972 DWT (2006 - Sambo Tongyoung) πουλήθηκαν enbloc στα  24 εκ. και το
‘ACACIA’ 7.100 DWT (2005 – Selah Shipyard) με το ‘JASMIN’ 6.995 DWT (2010 – Argem Shipyard) πουλήθηκαν enbloc σε Γερμανούς στα  14 εκ
Του Μηνά Τσαμόπουλου

Πηγή: Ναυτιλία: Λιγοστές οι πωλήσεις φορτηγών πλοίων και tankers | 

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top