
Σύμφωνα με το Τμήμα Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, ο κ. Βεντούρης κατηγορείται για οφειλές προς το Δημόσιο συνολικού ύψους 1.980.996,99 ευρώ.
Πως οδηγήθηκε στην κατάρρευση και στην σύλληψη για χρέη
Τι έλεγε ο γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας για την κρίση στην ακτοπλοΐα, τον Σφηνιά, τον Μητσοτάκη, τον Σαμαρά και τους λόγους που οδήγησαν σε δεινή κατάσταση την εταιρεία του
«Ο κομματισµός στην Ελλάδα διέλυσε την ακτοπλοΐα», έλεγε ο Βαγγέλης Βεντούρης, πριν αρχίσει να καταρρέει η εταιρεία του και να οδηγηθεί σήμερα στην σύλληψη για χρέη που φτάνουν τα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν και οδηγείται στον εισαγγελέα για να αποφασίσει αν θα οδηγηθεί στην φυλακή.
Ο γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας δραστηριοποιούνταν στο χώρο της ακτοπλοϊας. Μια επιχείρηση που κληρονόμησε από τον πατέρα του, αλλά δεν κατάφερε να την διατηρήσει.
Ο Βαγγέλης Βεντούρης είχε το καράβι, «Άγιος Γεώργιος», που κάνει τη γραμμή Πειραιάς-Κύθνος-Σέριφος-Σίφνος-Κίµωλος-Μήλος-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιος-Σαντορίνη.
Στη δεκαετία του ’80 η Ventouris Ferries είχε έξι συνολικά πλοία, εκ των οποίων τα δύο στην Αδριατική, στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπάρι. Όταν αποχώρησε ο πατέρας του, το 1986, μοίρασε τα πλοία στους τέσσερις γιους του.
Σε συνέντευξή του παλαιότερα έλεγε ότι «η πτώση της κυβέρνησης Μητσοτάκη θα αποτελέσει την ταφόπλακα της ναυτιλιακής µας εταιρείας και των περισσότερων ακτοπλόων. Εμείς, που ήμασταν μέχρι τότε οι καλύτεροι πελάτες των τραπεζών, θα γίνουμε οι χειρότεροι, διότι, όπως θα θυμάσαι, το τραπεζικό σύστημα τότε ήταν υπό τον πλήρη έλεγχο του κράτους. Εκείνη την εποχή εμφανίζεται ο Παντελής Σφηνιάς, ο οποίος µου ζητά να συνεταιριστούμε για να µπουν οι Μινωικές Γραμμές στις Κυκλάδες. Αρνούμαι και την άρνησή µου την πληρώνω µε τον αφανισμό µου. Όταν κουβαλάς µόνος σου 1.000.000 ανθρώπους τον χρόνο, δεν έχεις τίποτα να κερδίσεις κάνοντας συνεταιρισμό. Ήμουν νέος, αντιστάθηκα όσο μπορούσα, αλλά ήταν αδύνατο να τα βάλω μαζί τους, διότι από πίσω υπήρχε όλο το κομματικό σύστημα εξουσίας. Το σχέδιο Σφηνιά προέβλεπε τη δημιουργία μιας εταιρείας-μονοπωλίου, που θα απορροφούσε ή θα εξαφάνιζε τον ανταγωνισμό. Το πέτυχε εν μέρει, μέχρι που έγινε το ναυάγιο του “Σάμινα” και όλα τελείωσαν».
Ο Βαγγέλης Βεντούρης στη συνέντευξή του παραδέχθηκε ότι η κατάσταση της ακτοπλοΐας είναι δραματική. «Εάν δεν γίνει “κούρεμα” των χρεών ή επιδότηση στην τιμή του πετρελαίου, τότε ο κλάδος µας δεν έχει μέλλον», έλεγε ο γόνος της εφοπλιστικής οικογένειας. Προέβλεψε μάλιστα ότι «με την κρίση ξεσκαρτάρεται η κατάσταση. Θα δοθεί η ευκαιρία σε νέους και ορεξάτους ανθρώπους να πάρουν τη θέση των αεριτζήδων και των λαµόγιων».
Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/2014/02/blog-post_9710.html#ixzz2uRVy6BcF
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook