0
Ήταν στις αρχές Φεβρουαρίου του μακρινού -πλέον- 2009, όταν ο τότε Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Δημόσιας Τάξης, «υποδεχόταν» τους αγρότες της Κρήτης με δακρυγόνα και διμοιρίες των ΜΑΤ.
Ο Βουλευτής από τον Αποκόρωνα (καημένε Αποκόρωνα, που λέει και το συρτό), αφού… ψέκαζε επί δύο ημέρες τους συντοπίτες του στο λιμάνι του Πειραιά, χαρακτηρίζοντάς τους -ούτε λίγο ούτε πολύ- ως υπηρέτες κομματικών σκοπιμοτήτων, είχε το θράσος να ζητήσει την ψήφο τους, τόσο στις εκλογές του 2009, όσο και σε αυτές του 2012.
Και αυτοί, υπό την επήρεια -προφανώς- των χημικών, τον ξαναψήφισαν.
Σήμερα, απολαμβάνοντας του σεβασμού που προσφέρει η θέση του Αντιπροέδρου της Βουλής, ο πρώην πολιτευτής της Δημοκρατικής Συμμαχίας, νιώθει ισχυρός ώστε να λοιδωρεί συναδέλφους του Βουλευτές, αλλά και άξιος να κουνάει το δάχτυλο, προειδοποιώντας τους πολίτες για τις συνέπειες της ψήφου τους.
«Εάν κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ τις εκλογές, το κράτος θα καταστραφεί», φέρεται να είπε, αποσιωπώντας βέβαια, ότι τόσο το κράτος όσο και οι πολίτες του έχουν ήδη καταστραφεί. Χωρίς, φυσικά, να έχει την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Οι εκλογές είναι κοντά… Εμείς δεν έχουμε παρά να σκύψουμε το κεφάλι και να ακολουθήσουμε ξανά τη νουθεσία του!

http://www.apodimoi-krites.gr/

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top