0
Ο Ηλίας Ψινάκης ήταν ο σημερινός καλεσμένος της Τατιάνας. Ο δαιμόνιος μάνατζερ βρέθηκε στο Μίλα για να μιλήσει για την υποψηφιότητά του στις εκλογές στον δήμο του Μαραθώνα.
Στο πλατό της εκπομπής βρέθηκε και ο Θέμης Μάλλης με τον οποίο θα συνεργαστούν σε πολιτικό επίπεδο καθώς ο αρχισυντάκτης του "Μελέτησέ το" αγαπάει εξίσου την συγκεκριμένη περιοχή.
Ο υποψήφιος δήμαρχος Μαραθώνα μίλησε για τα

τις περιουσίες που εμφανίζονται να έχουν κάποιοι πολιτικοί. "Είχαν όλα αυτά τα πλούτη από μικροί; Τα είχε η οικογένειά τους; Άμα τα απέκτησαν ξαφνικά, λογικό είναι να ψυλλιαστείς, δεν είμαστε παιδιά. Αφού λείπουν από παντού τα φράγκα γι' αυτό είμαστε σε αυτήν την ξεφτίλα", δήλωσε.


Ξεκαθάρισε ακόμα το γεγονός ότι ο ίδιος προέρχεται από ευκατάστατη οικογένεια: "Εγώ τι να σου κάνω, να το παίζω "πρίγκηψ και φτωχός"; Καταρχάς εγώ είμαι πάμφτωχος, προσωπικά. Δεν έχω κάτι στο όνομά μου, η οικογένειά μου έχει μία άνεση. Αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω καθόλου το στιλ της ζωής μου. Να βοηθήσω, ναι, αλλά να υποκρίνομαι ότι είμαι κάποιος άλλος... ποιον κοροϊδεύεις;".
Ανάμεσα στα πολλά που είπε, ο Ηλίας έκανε κιόλας και για την ακρίβεια ''ζημιές''. Ανατρεπτικός, όπως συνηθίζει να είναι, αφού πέταξε την βαλίτσα με τα λεφτά που δίνει δώρο η εκπομπή στους τηλεθεατές, στη συνέχεια έριξε κι τις κατσαρόλες!
Δες όσα έγιναν στο πλατό της εκπομπής!

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top