Η 35χρονη ανέβηκε στην ταράτσα του κτηρίου και έπεσε στο κενό από ύψος 15 μέτρων
- Η γυναίκα ήταν εργαζόμενη στο Δήμο Περιστερίου και δεν είχε δείξει ότι έχει κάποιοι πρόβλημα
- Το πρωί πήγε στη δουλειά της κανονικά και λίγη ώρα αργότερα άγνωστο γιατί έβαλε τέλος στη ζωή της
Πάγωσαν υπάλληλοι και πολίτες στο κτήριο της Περιφέρειας στο Περιστέρι όταν λίγο πριν τις 08:00 το πρωί μια γυναίκα βρέθηκε στο κενό από τον 4ο όροφο του κτηρίου.
Ακόμη οι πληροφορίες για τις συνθήκες που οδήγησαν τη γυναίκα στην κίνηση αυτή είναι ελάχιστες.
Όπως λέει στο newsit o Δημαρχος Περιστερίου Α. Παχατουρίδης η γυναίκα δεν φαινόταν να έχει κάποιο πρόβλημα, αντιθέτως ήταν κοινωνική και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη. Ήταν μόνιμη εργαζόμενη στο δήμο και δεν αντιμετώπιζε κίνδυνο απόλυσης.
Ίσως η πίεση από κάποια οικογενειακά προβλήματα που αντιμετώπιζε να είναι η αιτία, αλλά κανείς δεν είναι σε θέση να πει το παραμικρό.
- Η γυναίκα ήταν εργαζόμενη στο Δήμο Περιστερίου και δεν είχε δείξει ότι έχει κάποιοι πρόβλημα
- Το πρωί πήγε στη δουλειά της κανονικά και λίγη ώρα αργότερα άγνωστο γιατί έβαλε τέλος στη ζωή της
Πάγωσαν υπάλληλοι και πολίτες στο κτήριο της Περιφέρειας στο Περιστέρι όταν λίγο πριν τις 08:00 το πρωί μια γυναίκα βρέθηκε στο κενό από τον 4ο όροφο του κτηρίου.
Ακόμη οι πληροφορίες για τις συνθήκες που οδήγησαν τη γυναίκα στην κίνηση αυτή είναι ελάχιστες.
Όπως λέει στο newsit o Δημαρχος Περιστερίου Α. Παχατουρίδης η γυναίκα δεν φαινόταν να έχει κάποιο πρόβλημα, αντιθέτως ήταν κοινωνική και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη. Ήταν μόνιμη εργαζόμενη στο δήμο και δεν αντιμετώπιζε κίνδυνο απόλυσης.
Ίσως η πίεση από κάποια οικογενειακά προβλήματα που αντιμετώπιζε να είναι η αιτία, αλλά κανείς δεν είναι σε θέση να πει το παραμικρό.
.png)
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook