0
Πανδαιμόνιο επικράτησε στις 3 τα ξημερώματα στα Κεραμιά με αγνώστους να πυροβολούν σχεδόν ταυτόχρονα τρία αυτοκίνητα κατοίκων της περιοχής.

Η οργή έφτασε στο αποκορύφωμα της για την τοπική κοινωνία με τον δημοτικό σύμβουλο κ. Βασίλη Καστρινάκη να επιρρίπτει ευθύνες στις αστυνομικές Αρχές, καθώς η ηρεμία που επήλθε στην περιοχή μετά τις επανειλημμένες αστυνομικές επιχειρήσεις της προηγούμενης χρονιάς διήρκησε λίγο, αφού οι δράστες έμειναν στο απυρόβλητο και επανέρχονται δριμύτεροι.

Ένα φορτηγάκι στο Κατοχώρι και δύο ακόμη οχήματα που ανήκουν στην ίδια οικογένεια στο Λούλο, έγιναν στάχτη, αφού οι ιδιοκτήτες τους έμειναν ανήμποροι να κοιτούν τις φλόγες να καταστρέφουν την περιουσία τους.

Παρά το γεγονός ότι επιστράτευσαν πυροσβεστήρες και λάστιχα ποτίσματος, οι φλόγες μετέτρεψαν σε στάχτη τα 3 οχήματα και κατά ευτυχή συγκυρία δεν έφτασαν στα παρακείμενα σπίτια.

Οι κάτοικοι ζητούν αποφασιστική δράση από την αστυνομία.  


neakriti.gr

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top