Την αντίδραση του για την καταστροφή των χημικών εκφράζει ο Εμπορικός Σύλλογος Κρήτης ο οποίος σύμφωνα με το Δελτίο τύπου που έστειλε αναφέρει:
Όλες τις τελευταίες μέρες παρακολουθούμε σύσσωμοι και ταυτόχρονα συγκλονισμένοι τις φήμες περί καταστροφής ενός ολόκληρου χημικού οπλοστασίου στη θαλάσσια περιοχή της μεσογείου και δη πολύ κοντά στις Κρητικές ακτές. Δυστυχώς όμως δεν ήταν μόνο φήμες απ’ότι φαίνεται.
Το έγκλημα φαίνεται να είναι καλά οργανωμένο και σχεδιασμένο και απαντήσεις να μην υπάρχουν. Καλούμε λοιπόν ως εμπορικός σύλλογος την κυβέρνηση να μας ενημερώσει για το τι συμβαίνει, να πάρει θέση και να προστατέψει το νησί μας, τον τόπο μας.
Οι ευθύνες είναι τεράστιες για όλους ειδικά απέναντι στο μέλλον του τόπου μας και το μέλλον των παιδιών μας. Δεν υπάρχουν περιθώρια ελιγμών για ένα τέτοιο θέμα και καλούμε άμεσα για δημόσιες και ξεκάθαρες απαντήσεις. Δεν θα εκλάβουμε την σιωπή ως απάντηση αλλά ως συνενοχή για το έγκλημα που ετοιμάζεται.

Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook