0
Σε ένα σχολείο της Κρήτης πάνε τρεις μαθητές στον διευθυντή. Ο διευθυντής ρωτάει τον πρώτο μαθητή:
- Τι έκανες εσύ, παιδί μου;
- Εγώ πέταξα...το σφουγγαράκι στα σκουπίδια.
Ρωτάει τον δεύτερο.
- Εμένα με στείλανε γιατί πέταξα το σφουγγαράκι από το παράθυρο.
Ρωτάει και τον τρίτο, έναν ταλαίπωρο με αίματα στο πρόσωπο:
- Εσύ, παιδί μου, τι έκανες;
- Εγώ, κύριε, είμαι ο Σφουγγαράκης...

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top