Η καταγγελία της δημοτικής παράταξης «Πολίτες για την Κοινωνία και το Περιβάλλον» για έγγραφο που κρατά κρυφό ο δήμος Χερσονήσου και η «άλλα λόγια ν” αγαπιόμαστε» απάντηση του κ. Δοξαστάκη
Ετοιμάζονται να ξεπουλήσουν και την πρώην βάση των Γουρνών, με όποια δραστηριότητα αναπτύσσεται σ” αυτήν… Αυτό μπορεί να συμπεράνει κανείς από έγγραφο που έχει ήδη σταλεί στο δήμο Χερσονήσου από την Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε. (ΕΤΑΔ ΑΕ) σύμφωνα με το οποίο απαγορεύεται κάθε παρέμβαση στην πρώην βάση, ακόμη και στην έκταση που έχει παραχωρηθεί στο δήμο για 50 χρόνια! Το έγγραφο προς το παρόν δεν δίνει στη δημοσιότητα η δημοτική αρχή της Χερσονήσου, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε νωρίτερα η δημοτική παράταξη «Πολίτες για την Κοινωνία και το Περιβάλλον».
Το ύποπτο του θέματος εντείνεται ακόμη περισσότερο μετά από δήλωση – απάντηση του δημάρχου Χερσονήσου, Ζαχαρία Δοξαστάκη, ο οποίος δεν αρνείται την ύπαρξη του εγγράφου και απλώς υπεκφεύγει με αοριστολογίες.
Ιδού η απάντηση του δημάρχου:
«Ο Δήμαρχος Χερσονήσου σε όλη του τη διαδρομή στο Δήμο Χερσονήσου, αλλά και αυτή τη χρονική περίοδο, συνεχίζει να βρίσκεται καθημερινά στη Δήμο χερσονήσου από τις 06:30 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ και αγωνίζεται για τα προβλήματα των Δημοτών.
Αναφορικά με την έκταση της πρώην Αμερικανικής Βάσης Γουρνών (ΠΑΒΓ) η θέση του Δήμου είναι ξεκάθαρη, αμετακίνητη και ολοκληρωμένη και αποτυπώνεται στην ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΣ 169/2011).
Θα αγωνιστούμε με κάθε μέσον και τρόπο για να γίνει αποδεκτή η πρότασή μας. Κατανοώ την αγωνία ορισμένων και τη σκοπιμότητα, αλλά να είναι βέβαιοι σε ότι με αφορά, δε θα τους επιτρέψω να παίξουν τα όποια προεκλογικά παιγνίδια εις βάρος της Τοπικής Κοινωνίας».
Στο έγγραφο της παράταξης «Πολίτες για την Κοινωνία και το Περιβάλλον» γίνεται αναφορά και στην υπόθεση που αποκάλυψε το Candianews για την εξαγορά 400 στρεμμάτων από Κινέζους επενδυτές, στην ίδια περιοχή των Γουρνών, καθώς δεν αποκλείεται η εξαγορά αυτή να αναφέρεται και να συμπεριλαμβάνει τη βάση των Γουρνών.
candianews.
Ετοιμάζονται να ξεπουλήσουν και την πρώην βάση των Γουρνών, με όποια δραστηριότητα αναπτύσσεται σ” αυτήν… Αυτό μπορεί να συμπεράνει κανείς από έγγραφο που έχει ήδη σταλεί στο δήμο Χερσονήσου από την Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε. (ΕΤΑΔ ΑΕ) σύμφωνα με το οποίο απαγορεύεται κάθε παρέμβαση στην πρώην βάση, ακόμη και στην έκταση που έχει παραχωρηθεί στο δήμο για 50 χρόνια! Το έγγραφο προς το παρόν δεν δίνει στη δημοσιότητα η δημοτική αρχή της Χερσονήσου, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε νωρίτερα η δημοτική παράταξη «Πολίτες για την Κοινωνία και το Περιβάλλον».
Το ύποπτο του θέματος εντείνεται ακόμη περισσότερο μετά από δήλωση – απάντηση του δημάρχου Χερσονήσου, Ζαχαρία Δοξαστάκη, ο οποίος δεν αρνείται την ύπαρξη του εγγράφου και απλώς υπεκφεύγει με αοριστολογίες.
Ιδού η απάντηση του δημάρχου:
«Ο Δήμαρχος Χερσονήσου σε όλη του τη διαδρομή στο Δήμο Χερσονήσου, αλλά και αυτή τη χρονική περίοδο, συνεχίζει να βρίσκεται καθημερινά στη Δήμο χερσονήσου από τις 06:30 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ και αγωνίζεται για τα προβλήματα των Δημοτών.
Αναφορικά με την έκταση της πρώην Αμερικανικής Βάσης Γουρνών (ΠΑΒΓ) η θέση του Δήμου είναι ξεκάθαρη, αμετακίνητη και ολοκληρωμένη και αποτυπώνεται στην ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΣ 169/2011).
Θα αγωνιστούμε με κάθε μέσον και τρόπο για να γίνει αποδεκτή η πρότασή μας. Κατανοώ την αγωνία ορισμένων και τη σκοπιμότητα, αλλά να είναι βέβαιοι σε ότι με αφορά, δε θα τους επιτρέψω να παίξουν τα όποια προεκλογικά παιγνίδια εις βάρος της Τοπικής Κοινωνίας».
Στο έγγραφο της παράταξης «Πολίτες για την Κοινωνία και το Περιβάλλον» γίνεται αναφορά και στην υπόθεση που αποκάλυψε το Candianews για την εξαγορά 400 στρεμμάτων από Κινέζους επενδυτές, στην ίδια περιοχή των Γουρνών, καθώς δεν αποκλείεται η εξαγορά αυτή να αναφέρεται και να συμπεριλαμβάνει τη βάση των Γουρνών.
candianews.

Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook