0
Αν και τα περιστατικά των τροχαίων συνεχώς αυξάνονται, κάποιοι φαίνεται πως εξακολουθούν και δεν βάζουν μυαλό. 
 
Ο λόγος για έναν 26χρονο οδηγό Ι.Χ από την Ιεράπετρα ο οποίος όχι μόνο συνελήφθη το απόγευμα του Σαββάτου να οδηγεί χωρίς δίπλωμα οδήγησης, αλλά ήταν και μεθυσμένος.

Η σύλληψή του έγινε από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ στην Ιεράπετρα.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λασιθίου.(Φωτο αρχείου)

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top