0
Περίπου 3 χιλιόμετρα από τον κόμβο της Μάκρης με κατεύθυνση την Κομοτηνή μία νταλίκα με...ξένες πινακίδες έχει ανατραπεί και διακόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων επί της Εγνατίας Οδού στην κατεύθυνση προς Κομοτηνή (605 χλμ Ηγουμενίτσα -Κήποι).
Τα οχήματα χρησιμοποιούν την παλιά Εθνική Οδό Αλεξανδρούπολης-Κομοτηνής.

Η κυκλοφορία αναμένεται να αποκατασταθεί μετά το μεσημέρι.
πηγή: alexandroupolisnews.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top