Δεν είναι η πρώτη φορά...που ο Τζιμπρίλ Σισέ κάνει tweet για τον Παναθηναϊκό από τότε που έχει φύγει και όπως φάνηκε δε θα μπορούσε να μην κάνει και μετά τη νίκη στο ντέρμπι.
Αυτή τη φορά αρκέστηκε σε κάτι απλό και λιτό. Ο Γάλλος επιθετικός
Αυτή τη φορά αρκέστηκε σε κάτι απλό και λιτό. Ο Γάλλος επιθετικός
ανέβασε μία φωτογραφία που έδειχνε το αποτέλεσμα του αγώνα και τους σκόρερς.

.jpg)
Δημοσίευση σχολίου Blogger Facebook