0



O Έκτορας Μποτρίνι συνεργάζεται με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στην νέα εκπομπή «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από την δική σου». 


Η συνεργασία πώς προέκυψε; «Εντελώς ξαφνικά και… αιφνιδιαστικά» τόνισε στο TV Έθνος.

-Να υποθέσω πως αυτή η συνεργασία γεννήθηκε κατά κάποιον τρόπο μετά την επίσκεψή σας στα «Καρντάσιανς»;

«Θα μπορούσαμε να το πούμε κι έτσι. Οταν επισκέφθηκα τον Γρηγόρη, περάσαμε υπέροχα και δημιουργήθηκε μεταξύ μας μια φοβερή ατμόσφαιρα. Βέβαια, από τυπικής απόψεως την πρόταση για το συγκεκριμένο παιχνίδι τη δέχτηκα από τους ιθύνοντες του ΑΝΤ1, οι οποίοι προφανώς θα το είχαν συζητήσει με τον Γρηγόρη.»

-Είστε ένας άνθρωπος ιδιαίτερα επιλεκτικός, τι σας… έψησε τώρα και είπατε το «ναι»; Ξέρω πως είχατε πολλές τηλεοπτικές προτάσεις, τις οποίες είχατε αρνηθεί.

«Και να σκεφτείς πως μόλις δύο ώρες μετά τη στιγμή που δώσαμε τα χέρια με τον ΑΝΤ1, μου τηλεφώνησε άλλος τηλεοπτικός σταθμός με μια άλλη πρόταση στα χέρια.»

– Και; Γιατί είπατε το «ναι» στο «Η δική μου μαμά μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου»;

«Γιατί πρόκειται για ένα φορμάτ χαρούμενο, χαλαρό, με πλάκα και γιατί είναι ένα φορμάτ το οποίο μου ζητά να κάνω τη δουλειά μου, δηλαδή, να κρίνω ένα πιάτο.»



Δημοσίευση σχολίου Blogger

 
Top